קורס עיצוב בגדים

קורס עיצוב בגדים 2017-08-20T08:10:56+03:00

מקוקו שאנל ועד קלווין קליין, מולנטינו ועד ראלף לורן, כל מעצבי האופנה המובילים בעולם התחילו את הקריירה עם הכשרה מקצועית בעיצוב בגדים.
בעוד שרבים מהם המשיכו גם לעיצוב כובעים, תיקים ואקססוריז, הבסיס לעיצוב אופנה הוא קודם כל הבנה יסודית של רזי עיצוב בגדים ועבודה עם טקסטיל.

לימודי עיצוב בגדים במדרשה

הקורסים אותם מציעה המכללה מקנים לסטודנטיות מכלול מושלם ומלא בכל הנוגע ללימודי אופנה:

בנוסף, מתקיימים במדרשה לאופנה מגוון קורסי איפור, לימודי סטיילינג ותדמיתנות שהם קורסים משלימים לכל מי שחולמת על קריירה מקצועית בתחום.

כיום, כל מעצבת אופנה נדרשת לא רק להציג קולקציה מרשימה, אלא לדעת לשלב גם האקססוריז והאיפור המתאימים לה וליצור מראה כולל ושלם.
במדרשה לאופנה, אנו מאמינים כי בכדי לקבל ארגז כלים מלא ומקצועי בתחום עיצוב האופנה, יש להתחיל את הלימוד מהיסודות.
החל משלב השרטוט ועד לתפירה מדויקת ועריכת מדידות, הסטודנטיות שלנו מסיימות את הקורסים עם מכלול ידע רחב, ותרגול לצד מיטב המורים בתחום.

עיצוב בגדים במדרשה לאופנה – עידוד מחשבה עצמאית תוך הענקת יסודות עמוקים

בכל הנוגע לעיצוב בגדים, אנו דוגלים בגישה של פיתוח מחשבה עצמאית ומקורית תוך כדי הלימודים. חינוך לחשיבה יצירתית הוא חלק חשוב בתהליכי עיצוב אופנה ולכן, המדרשה לאופנה דוגלת במתודולוגיות הוראה אשר מבטאות את הייחודיות של הסטודנט ומביאות אותה לכדי מקסום.

אופנה היא תחום המתחדש ומתעדכן בתדירות גבוהה ולכן, חשוב לנו להישאר מעודכנים.
במדרשה לאופנה תמצאי את הציוד המתקדם והחדיש ביותר, המורים המנוסים והמקצועיים בישראל וסביבה אנרגטית ויצירתית.
מאחר ותנאי הקבלה מחייבים 12 שנות לימוד וראיון אישי עם יועצת מקצועית, אנו מבטיחים כי רק המתאימות ביותר ישבו לצדך בקורס.
אנו מעודדים שיתוף פעולה בין התלמידים ולא אחת קרה ששותפויות עסקיות התחילו תוך כדי עבודה על פרויקט בין חדרי המדרשה לאופנה.

בסופו של הקורס תקבלנה המשתתפות תעודה רשמית ותיק עבודות אותו יוכלו להציג בפני מעסיקים פוטנציאלים, אך בין אם הגעת אלינו מתוך רצון לפתוח בקריירה מקצועית בתחום האופנה או בין אם מתוך עניין אישי, היי בטוחה כי הידע והניסיון שתרכשי במדרשה לאופנה ילווה אותך לאורך כל חייך.
גם אם תבחרי לפתוח בוטיק משלך, להיות שכירה בבית אופנה או חברת הפקות או רק לתפור לעצמך שמלה חדשה, אנו בטוחים כי תיישמי את הידע שרכשת ותפיקי הנאה גדולה מהלימודים עצמם.
המקצועיות, הניסיון הרב והיחס האישי הם שעושים אותנו לאחד מבתי הספר המובילים בתחום עיצוב האופנה בישראל.

אם את חיה ונושמת אופנה, אוהבת ללמוד ולהתנסות בדברים חדשים ורוצה ללמוד עם הטובים בתחום, מקומך איתנו. התקשרי עכשיו ובואי לפגישת היכרות אישית עם יועצת מקצועית ותבחרי את המסלול המתאים לך.

 

Call Now Button