כך תצליחי בלימודי עיצוב אופנה במדרשה לאופנה

כך תצליחי בלימודי עיצוב אופנה במדרשה לאופנה

הרבה בנות שואלות אותי לימור? מה אני צריכה לעשות כדי להצליח בלימודי עיצוב אופנה?

אז, סיכמתי לכם כאן את עשרת הדיברות להצלחה בלימודים.

 

  1. החלטה– קודם להחליט שאת הולכת להצליח. מהניסיון שלנו המעצבים הכי מצליחים שלנו החליטו שהם הולכים להיות הצלחה מקצועית ושמו את הנשמה שלהם כדי שזה יקרה.
  2. תירגול– לבוא לתרגולים, וכמה שיותר. ניתן לתרגל כל השבוע ככל שתגיעו ליותר תרגולים המיומנויות שלכן ישתפרו והתוצאות לא יאחרו להגיע. הספורטאים הכי טובים הגיעו לאולמפיאדה מכיוון שהם מתאמנים כל יום כמה פעמים ביום.
  3. לשאול שאלות– לא להתבייש לשאול לשאוללשאול. לשאול את המנחות בקורסים לשאול את המתרגלים, לשאול את מרכזת המגמה, לשאול את החברות לשאול. ככל שתשאלו יותר שאלות השיעור כדי שתוכלו להעזר בזה בבואכן הביתה..
  4. לעשות– יש הבדל מאוד משמעותי בין לחשוב על דגם לבין לגזור למדוד לתפור ולעשות. ההצלחה נמדדת בעשייה ובעקביות של עשייה שוב ושוב לאורך זמן.
  5. אין דבר כזה כישלון– עשיתם משהו, לא הצליח? לא נורא ככה לומדים. מכל טעות שעשיתן, למדתן מה לשפר לפעם הבאה. תשאלו את עצמכן שאלות מעצימות שמחזקות אתכן אל תשאלו למה זה לא הצליח לי, תשאלו מה למדתי לשפר לפעם הבאה.
  6. אמונה– האמינו בעצמכן שאתן מסוגלות, חזקו את הביטחון העצמי וההערכה העצמית ותזכרו שאף מעצב פנים מצליח לא נולד מצליח. אמונה חזקה בדרך ובעצמנו תביא את התוצאות הרצויות. שתפו חברות קרובות שמאמינות בכן בתהליך ותראו שהפרגונים לא יאחרו לבוא.
  7. השראה– חפשו השראה לעיצובים שלכם בארץ ובעולם. הסתכלו מה עושים מעצבים אחרים, תפתחו את הראש לדברים חדשים, לבדים חדשים, לטקסטורות מעניינות ולאקססוריז שיכולים להשביח את הבגד. ושמשו השראה לעצמכם ולאחרים. השראה פותחת את הצ'אקרות.
  8. למדו מהצלחות של אחרים. – השקיעו את הזמן והאנרגיה כדי לפתח את עצמכן. אתן רואות משהו שמצליח למישהי אחרת יופי, תלמדו מההצלחה שלה, פרגנו ותתייעצו היא תשמח לעזור ולתרום לכם מההצלחה שלה. וכשמצליח לכן שתפו תמידות אחרות פרגנו בנדיבות א הידע שלכם זה יעזור להן ויגרום לכם להרגיש עוד יותר טוב עם ההגשמות שלכן.
  9. תחגגי את ההצלחות שלך – אל תיקחי את ההצלחות שלך כמובן מאליו. עשית משהו שתפי ספרי למשפחה לחברים לקרובים העלי לפייסבוק שנראה כולנו את ההצלחה שלך ונחגוג איתך. כשאנחנו מפרגנים לעצמנו על ההצלחות אנחנו רואים כמה הגשמנו וכמה התקדמנו.

 

זכרי, ההצלחה, אינה מקרית. היא פונקציה של נחישות עשיה ותרגול. כל מעצב אופנה מצליח, התחיל בהתחלה בדיוק כמוך.

אנחנו רואים פה כל יום הצלחות מרגשות של הבוגרים שלנו, ההצלחה אפשרית עבור כל אחת וכל אחד אם רק יבחר בכך.

תגובות

2017-08-20T08:17:11+03:00
Call Now Button