לימודי איפור מקצועי במדרשה לאופנה

לימודי איפור מקצועי במדרשה לאופנה

המדרשה לאופנה מציעה מספר מסלולים והתמחויות באחד התחומים המבוקשים ביותר היום: לימודי איפור.

מסגרת הלימודים משלבת בין תחומים המשלימים זה את זה: חידושים בתחום האיפור יחד עם שינויים ומגמות מעולם האופנה. חשיפה לשני צדדים אלו מבטיחה לימודי איפור שכוללים ידע מקצועי ומקיף בכל הקשור לתחום היופי והאסתטיקה.

"ביום צילומי פרויקט הגמר של קורס עיצוב שמלות כלה וערב הבנתי כמה חשוב תפקידה של המאפרת. היא זו שנתנה בסופו של דבר את הטון בדרך שבה הדוגמנית תעביר את השמלה במהלך הצילומים. באותו הרגע החלטתי שאם אני רוצה להעניק לכלה את המראה עליו חלמה ביום החשוב בחייה, כדאי שגם אני אלמד את רזי האיפור" מספרת בוגרת הקורס ומעצבת שמלות כלה בהווה.

לימוד איפור מקצועי במדרשה לאופנה נותן מענה לצרכים מגוונים, בדמות מספר מסלולים מרכזיים: קורס איפור לשלב מתחילים, קורס מאפרים מקצועיים למתקדמים ומגוון סדנאות אישיות לשיפור התדמית והמראה.

קהל היעד של הקורס

בית הספר לאיפור של המדרשה לאופנה נולד מתוך הצורך של מעצבות האופנה, בוגרות המכללה, לתת מענה רחב ככל הניתן ללקוחה. כולנו רוצות להיראות במיטיבנו: החל מהסטודנטית שמתחילה את לימודיה האקדמאים ורוצה להסתגנן מחדש, דרך הכלה הנמצאת ביום המשמעותי בחייה. ולמעשה כל אישה שרוצה להוסיף קצת צבע, חיות וסגנון, בצורה נכונה ומתאימה לחייה.

מסלולי הלימוד בבית הספר לאיפור של "המדרשה לאופנה" הנם מדורגים:

  • מסלול לאיפור מקצועי:
    מסלול בן 16 מפגשים, אחת לשבוע ומיועד לנשים ללא ניסיון המעוניינת להשתלב במעגל העבודה כמאפרות מקצועיות כעיסוק מרכזי או כתוספת להיותן מעצבות אופנה. הקורס כולל את טכניקות האיפור המובילות היום בעולם היופי החל מהבנת המבנה הפיזיולוגי של פנינו וכמובן טכניקות איפור שונות כמו איפור חתולי, מעושן ועד לאיפור כלות מקצועי. כל בוגרת קורס תצא עם תיק עבודות מקצועי וכמובן תעודת גמר חתומה בידי "המדרשה לאופנה".
  • קורסים מתקדמים:
    • קורס איפור בהתזה/ איפור לטלוויזיה: הקורס יצעיד אותנו יד ביד לעבר עולם המחר: איפור בהתזה! הקורס מיועד לנשים הרוצות להתמקצע בטכניקת האיפור בהתזה וכן המעוניינות להשתלב בעבודה במדיה המשודרת.
    • קורס איפור אומנותי: איפור יכול בקלות להפוך לאמנות שלמה כשבעולם חזותי כמו שלנו, המאפרת הופכת למרכיב מרכזי ביותר בהעברת המסר הוויזואלי: החל מהילדה שרוצה להתאים את האיפור לתחפושת בפורים, דרך הדוגמנית בתצוגות האופנה ועד לשחקנית התאטרון שצריכה להזקין את פניה ברגעים בלבד.

שני המסלולים מיועדים לנשים בוגרות קורס איפור מקצועי של "המדרשה לאופנה" או בוגרות בתי ספר לאיפור, (לאחר בחינת כניסה/תיק עבודות קודם). תכנית הלימודים אורכת כחמישה חודשים במתכונות של קורסי בוקר/ ערב.

במסגרת תכנית הלימודים ניתן להתרכז באחת מההתמחויות הבאות:

  • איפור כלות
  • איפור אומנותי
  • איפור לצילומי אופנה וקטלוגים
  • איפור לתצוגות

סדנאות איפור אישי

מעבר למסלולים העיקריים של לימודי איפור, המדרשה לאופנה מציעה מגוון סדנאות איפור וטיפוח אישי, לנשים המעוניינות לקבל טיפים ועצות בנושא שיפור התדמית האישית:

  • סדנה אחד על אחד: סדנה שבה המשתתפת זוכה לקבל יחס אישי עם מאפר מקצועי בבית המדרשה לאופנה
  • סדנה זוגית: סדנה שהיא למעשה זמן איכות עם אימא, אחות או חברה. הסדנה מציעה לימוד איפור עצמי, יחד עם יחס מפנק מבית המדרשה לאופנה
  • סדנה קבוצתית: סדנה שניתן להעתיק למקום העבודה כחלק מיום גיבוש או לבית הלקוחה וחברותיה, כיום פינוק

כל הסדנאות מועברות על ידי מאפרים מקצועיים, מומחי לימודי איפור מכל סוג. במהלך הסדנה זוכה כל משתתפת בייעוץ מקצועי לשיפור התדמית האישית, טיפים עבור לימוד איפור עצמי, בחירת איפור מתאים ועוד.
לאחר השלמת שלב הייעוץ, זוכה כל משתתפת באיפור אישי, על ידי מאפר מקצועי. בתום הסדנה תזכה המשתתפת בתיק איפור אישי.

הלימודים מטעם המדרשה לאופנה אינם רק מקצועיים, מדויקים ואיכותיים, אלא מעניקים לבוגרי המסלול של לימודי איפור הטבות ובונוסים: מי שבחר באחד מהמסלולים העיקריים, יוכל לגבש תיק עבודות מרשים בעזרת צוות המדריכים.
לכל הלומדים במדרשה, כולל אלו שבחרו בסדנאות, יזכו להטבה בקניית מוצרים וציוד איפור מקצועיים.

תגובות

2017-08-20T08:28:54+03:00
Call Now Button