עיצוב אופנה לנשים ובניית מלתחה אישית

עיצוב אופנה לנשים ובניית מלתחה אישית

את מסתכלת במראה ומשהו מפריע לך, את מודדת שמלה מחליפה חולצה והכל נראה לך כמעט… אבל לא בדיוק שם. האם הבעיה היא בגזרה, במידת המכנסיים או במבנה הגוף? סטיילינג, הוא תחום מקצועי אשר כל מטרתו היא להבליט את היתרונות שיש לכל אישה, באופן ודאי, לגרוע מהחסרונות ומהפרטים הקטנים והמעצבנים שפשוט בא לך להעלים, וזה, רק על קצה הקולב…

אחד הפלאים המשפיעים בתחום לימודי עיצוב אופנה ולימודי סטיילינג, כאשר משתמשים בכלים אותם הוא נותן בצורה הנכונה, הוא היכולת ליצור אשליות, להעלים, להוסיף, לצבוע ולבלבל את העין, זוהי בדיוק המטרה בהתאמת המלתחה הנשית והסטיילינג האישי, כפי שתתרשמו מהמשך הקריאה.

אין אישה לא יפה – ישנה מלתחה לא מתאימה
קלישאה? משפט שחוזר על עצמו אבל אין ממש מאחוריו? לא היינו ממהרים לשפוט אמירה זו ולפסול אותה על הסף. כפי שישנם סגנונות אשר לא יחמיאו לגזרות מסוימות סגנונות ועיצובים שונים יחמיאו ואף ידגישו את יתרונות הגוף הנשי.

טיפ להקטנת פלג הגוף התחתון: נשים המעוניינות להקטין או להדגיש פחות את פלג הגוף התחתון יאלצו לוותר על הטייטס לפחות כאשר הוא מגיע עם חולצות או עליוניות קצרות. שמלות, טוניקות או חולצות, בסגנון צר בחלק העליון ומתרחב באופן עדין ואלגנטי כלפי מטה. זהו סגנון אשר יתרום במיוחד לבעלות פלג גוף תחתון מצודד פחות, ויתרום גם לאלה מכם המעוניינות לטשטש את אזור הבטן.

שילוב הגוונים לעיצוב ופיסול הגזרה
אחד מאפשרויות המשחק המעניינות ביותר בתחום התאמה המלתחה והסטיילינג, בא לידי ביטוי ביכולות העבודה והשימוש הנכון בגוונים וצבעים, שימוש בכמה גוונים באזורים הנכונים יכולים לטשטש ולקבוע "גבולות גזרה" חדשים וליצור מבנה או מראה על פי בקשתך.

טיפ: מעוניינת ליצור אשליה של גזרה דקה יותר? את לא חייבת להגביל את עצמך לגוונים כהים. שילוב גוון כהה באזור הבעייתי ומשחק עם גוונים שונים באזור החזה יאפשרו לך לבחור צבעי וגוונים ללא הגבלה, בשונה מהחשיבה הרווחת שנשים מלאות מוגבלות אך ורק לגוונים השחורים והכהים.

הגזרה הגבוהה חוזרת לאופנה – למי עם מה ובאיזו מידה?
אחת האופנות אשר חזרה לאחרונה לבקר אותנו, היא הגזרה הגבוהה. חשוב מאוד להתאים אותה למבנה הגוף ולהבין שלא לכל אחת הגזרה הגבוהה עשויה להתאים. הגזרות הגבוהות יתאימו בעיקר לנשים הרזות יותר ולבעלות נטייה מועטה לבטן. לאלה המודעות לחסרון הבולט שלהן באזור, הבטן מומלץ לוותר על הגזרה הגבוהה מאחר שזאת תדגיש את האזור.
יחד עם זאת, קיימים חריגים כמו מכנסי מחטבים בעלי גזרה גבוהה המתאימים ומיועדים בעיקר להתמודדות עם קושי זה, מומלצים כמובן לשילוב חולצה רחבה או ארוכה יותר. לרזות ניתן לשלב חולצה או עליונית בסגנון קצר יותר, הנותן אשליה של מבנה גוף ארוך יותר, אשליה המעניקה יתרון משמעותי לנמוכות והמיניאטוריות שבינינו.

זכרו , אין גזרה שאינה מחמיאה אלא סגנון שלא הותאם אישית ובשילוב הנכון, עם מעט הבנה ויכולת התבוננות אובייקטיבית מהצד, ניתן להפוך כל מלתחה וכל גזרה, ליצירת אומנות אמיתית.

המאמר נכתב על ידי אופנת נשים לימה סטייל

תגובות

2017-08-20T08:23:36+03:00
Call Now Button