רשימת מעצבי אופנה ישראלים

רשימת מעצבי אופנה ישראלים

פעם בגדי מעצבים היו נחלתם של העשירים בלבד. האמת היא שגם היום בגדים ואביזרי אופנה של המעצבים הגדולים מחו"ל הם משהו שרובנו לא יכולים להרשות לעצמנו. אבל לצדם ישנם לא מעט מעצבי אופנה ישראלים שמציעים בגדים ייחודיים ואיכותיים במחירים הרבה יותר נוחים.

מעצבי האופנה הישראלים נמצאים כאן מאז ומתמיד – עוד בימי קום המדינה הייתה 'משכית', חברה לייצור אומנות בתחום הטקסטיל והצורפות, אשר הפכה לשם נרדף לאומנות ישראלית מקורית והשאירה חותם לא קטן גם על סצנת האופנה העולמית.

הביקוש לבגדים ולרבות בגדים ייחודיים ואיכותיים הלך וגדל במרוצת השנים באופן שוטף, הן בישראל והן בשאר העולם. המעצבים הישראלים ניסו לתת מענה ראוי והולם לביקוש זה, ואף עמדו במשימה זו בכבוד רב ושדרגו את הקולקציות שלהם. בעקבות כך, המעצבים הישראלים הצליחו לגרום "לטביעת האצבע" שלהם להיות מורגשת היטב ברחבי העולם,
מאז תחום עיצוב האופנה הלך וגדל וכיום ישראל נמצאת בין המדינות המסקרנות ביותר בתחום עיצוב האופנה בעולם. טיול קצר ברחובות תל אביב יגלה תחת כל עץ רענן חנות מעצבים כזו או אחרת. הרצון לביטוי אישי, ייחוד ומקוריות, והמחירים הנוחים יחסית מובילים קונים רבים דווקא לחנויות אלו, ומעצבי האופנה המקומיים זוכים לפריחה.

דור המייסדים של עיצוב אופנה ישראלי

עולם האופנה הישראלי מורכב משמות גדולים וותיקים הפועלים בתחום כבר עשרות שנים ועדיין שומרים על רלוונטיות ועל קהל קונים מכובד. בין המעצבים המובילים שנמצאים אתנו כבר כמה עשורים אפשר למצוא את:

  • גדעון אוברזון אשר הביא לארץ סגנון עיצוב מודרני שרכש מלימודי העיצוב בצרפת. אוברזון היה המעצב הראשי של המותג "גוטקס" 7 שנים.
    כיום יש לו קו אופנה מגוון ורחב (בשיתוף עם בתו קארן), אבל הוא ידוע בעיקר בעיצובי בגדי הים שלו.
    לאתר הרשמי
  • טובל'ה היא שם מוכר בעולם האופנה מזה 25 שנה, ובחנות שלה ברחוב דיזנגוף בתל אביב ניתן למצוא דגמים ססגוניים וצבעוניים שמצד אחד שומרים על תחושת נוחות ומצד שני מעניקים גלאמור.
  • דורין פרנקפורט גם היא סיפור הצלחה ישראלי, ועל הביקוש לבגדיה יכולות להעיד 22 החנויות שבבעלותה ומפעל עיצוב האופנה שבו היא מייצרת את דגמי הגברים והנשים שלה.
    דורין פרנקפורט בפייסבוק

העם פונה לדור המעצבים החדש

למעצבים הוותיקים יש, כאמור, קהל קונים לא קטן, יציב ונאמן. אך בשנים האחרונות, במיוחד עם תרבות הסלבס המתפתחת, ישנם לא מעט מעצבים שרק הרגע יצאו מהתנור של בתי הספר השונים לעיצוב אופנה, והם כבר הלהיט החדש בקרב ידועני ארצנו. ואם המפורסמים קונים – אחריהם מגיע כל העם:

  • אלון ליבנה, שיצא מהגרסה הישראלית של תכנית הריאליטי 'פרוייקט מסלול', בה זכה במקום הראשון. לליבנה חנות של שמלות כלה בדיזנגוף בתל אביב.
  • דורית בר אור – שחקנית שהפכה לאייקון אופנה. בר אור מעצבת בסגנון הוט קוטור ואופנה ישראלית עם שיק, כהגדרתה. החנות שלה היא בקונספט של מכירה אישית כך שלעתים היא פתוחה לקהל הרחב ולעתים מתקיימות בה רק פגישות אישיות. בקיץ האחרון (אפריל 2013) ווג הבריטי דירג אותה כאחת מ-11 המעצבים החמים של הקיץ.

העיצובים המקוריים, החדשנות, הקלות בה הם מקדימים זרמי אופנה עולמיים ויוצרים שפה אופנתית חדשה הופכים את הדור החדש של מעצבי האופנה הישראלים להבטחה עולמית של ממש. הקהל הישראלי והעולמי צמא לתוצרת חדשה, מקורית ובועטת.

.מעצבי האופנה מתחילים כבר כאן – בלימודי אופנה של המדרשה לאופנה

מעצבי אופנה נוספים בישראל:

עירית נוי
עירית נוי
גלית לוי
גלית לוי
דני מזרחי
דני מזרחי
מאיה נגרי
מאיה נגרי
רן צוריאל
רן צוריאל
רזילי
רזילי
דנה אשכנזי
דנה אשכנזי
אפרתה
אפרתה
דקלה קדם
דקלה קדם
יעל אורגד
יעל אורגד
אסף פלג
אסף פלג
מיקושה
מיקושה
חגית טסה
חגית טסה
נעמה בצלאל
נעמה בצלאל
רונן חן
רונן חן
 סיגל דקל
סיגל דקל
אלמביקה
אלמביקה
דפנה לוינסון
דפנה לוינסון
   

אם התחום מעניין אותך, וגם את מעוניינת להשתלב בעולם האופנה ולהטביע בו את חותמך, היום זה קל מתמיד. לימודים במוסד מקצועי עם שם מכובד וצוות מורים מובחר כמו בבית המדרשה לאופנה יבטיח לך נקודת התחלה מצוינת לקריירה משגשגת ופוטנציאל להפוך לאחד מאותם מעצבים שפשוט כולם מדברים עליהם.

תגובות

2017-08-20T08:20:51+03:00
Call Now Button