לימודי סטיילינג – העתיד כבר כאן

לימודי סטיילינג – העתיד כבר כאן

המאה ה-21 מביאה איתה שינויים רבים אשר משפיעים על האופן בו אנו מנהלים וחיים את חיינו. אחת מהדוגמאות לכך הוא המעבר, המתרחש לפחות במדינות המערב, השם את העצמי ואת פיתוח האינדיבידואליות במרכז. כתוצאה מכך אנו עדים ליותר ויותר שינויים המתרחשים בשוק העבודה, אחד מהמקומות בהם אנו נתקלים באופן מובהק בשינויים אלו הוא מקצוע הסטיילינג ההולך ופורח בעקבות החשיבות החברתית הגדלה שעיצוב ואמירה עצמית מקבלים. בשורות הבאות נעמוד על השאלה האם ישנם לימודים בישראל ובחו"ל של מקצוע הסטיילינג.

מקצוע הסטיילינג – מה זה?

עוד לפני שנעמוד על אפשרויות לימודי הסטיילינג חשוב שנבהיר מהו מקצוע הסטיילינג. הסטייליסט אחראי על הלבשת הלקוח המגיע אליו והתאמת הלבוש לסביבה החיצונית בה הלקוח נמצא. מכאן שעל הסטייליסט להיות בקיא ברזי האופנה ובחידושים האחרונים שלה לצד היכרות מעמיקה עם הטרנדים החמים ביותר בשוק, כמו בכל מקצוע ככל שהסטייליסט יכיר יותר את השטח בו הוא פועל כך מומחיותו תעלה. זוהי הסיבה מדוע חשוב ללמוד מקצוע זה, אכן לרבים ישנו טאץ' טבעי לנושא אך ללא הבסיס המתאים לצד הידע הנכון הם לא יוכלו לייעץ ללקוחותיהם ולהובילם להצלחה בשוק האופנה. חשוב להבין כי לימודים בישראל של מקצועות הסטיילינג כמו: לימודי קוסמטיקה ולימודי עיצוב אופנה אינם מוכרים עדיין כתואר אקדמי עם זאת אין זה אומר שאין הקפדה על מקצועיות ואיכות ההוראה ויתכן ובעתיד נראה הכרה כזו.

לימודים בישראל של סטיילינג – היכן?
ניתן למצוא גופים רבים ונוספים המציעים תכניות לימודים בישראל של הנושא. חשוב לזכור לא להתפשר על איכות ההוראה ולערוך היכרות עם המקום ותכנית הלימודים שלו לפני שמחליטים היכן ללמוד. במדרשה לעיצוב אנו מקפידים על העברת קורסים מקצועיים על ידי מיטב המעצבים והעוסקים בתחום העיצוב בארץ.

מה כוללות תכניות הלימוד בסטיילינג?
שורשי הסטיילינג מקורם בתחום האופנה כך שמרבית חומר הלימוד מוקדש לחומרים המתקשרים לנושא זה. כפי שכבר אמרנו לימודים בישראל של תחום הסטיילינג אינם מוכרים על ידי המל"ג כתואר אקדמי ומכאן שתכנית הלימודים יכולה להשתנות בהתאם למוסד בו לומדים, כמובן שנקודה זו חשובה גם היא כאשר מחליטים היכן ללמוד. אכן, סטיילינג הינו סוג של אמנות אך כפי שחשוב שלמוסיקאי יהיה ידע רחב יותר מכתיבת שירים כך חשוב שתהיה לסטייליסט היכרות עם חומרים נוספים ועל כן אין לזלזל בתכנית הלימודים המוצעות.

לימודי הסטיילינג – לא רק בארץ
כמו בתחומים רבים אחרים גם את הסטיילינג ניתן ללמוד בחו"ל, אדם המעוניין להתמקצע בתחום ובה בעת לחוות חוויה ייחודית אינו צריך להגביל את עצמו למדינתנו הקטנה ובהחלט יכול לפרוש כנפיים למקומות אחרים. אכן, לימודים בישראל נושאים בחובם יתרונות רבים אך כך גם לימודים בחו"ל, חשיפה לאופנה, לטרנדים חדשים ולדעות אחרות יכולה לפתח כל אחד בטח ובטח אם מדובר בתחום הסטיילינג. על כן אין לפסול על הסף למידה בחו"ל של סטיילינג וכך גם לצאת עם מקצוע וגם לחוות חוויות חדשות.

המאמר נכתב באדיבות אתר https://www.elimudim.co.il

תגובות

2017-08-20T08:23:54+03:00
Call Now Button